czwartek, 5 września 2013

back to school with Jull

Hellooo ; *

Zniknęłam na trochę, ale już jestem.:)
Dotarliśmy do tego momentu. Tak. Zaczęła się szkoła. Ubolewamy wszyscy tragicznie, a maturzyści najbardziej. Wiem coś o tym. Spadło mi na głowę tyle obowiązków związanych ze szkołą, że pierwszego dnia po wakacjach się załamałam. Dziś jest już lepiej. Nie ominie mnie to i to jak przez to wszystko przebrnę zależy tylko i wyłącznie ode mnie. Od mojego zorganizowania, dyscypliny i wytrwałości. Nie bez wkładu są tu również osoby bliskie mojemu sercu, dzięki którym w jakimś stopniu zachowuję siebie w ryzach. Dziękuję Wam za to. ;*

Dosyć o tym. Jeszcze będzie czas, żeby pisać o szkole. Dziś mam dla Was zestaw z rozpoczęcia.:)

Ja uciekam do prac domowych, a Wam życzę udanego roku szkolnego, siły do walki o swoje marzenia oraz ze szkolnymi wyzwaniami! :)















Nie zapomnijcie zaobserwować i/lub dać LIKE.:D
TRZYMAJCIE SIĘ CIEPŁOOO ! ! ! <3

Wasza Juliette <3



PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;*

4 komentarze:

  1. cute bag *_*

    If you interest to follow each other :) Feel free to tell me :)
    visit my blog ^_^
    www.LuchLuchCraft.com
    My online store ^_^
    www.TokoLuchLuchCraft.biz

    OdpowiedzUsuń
  2. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Slicznie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.