niedziela, 8 września 2013

High school

Najlepszy tytuł dla posta z początku nowego roku szkolnego. Ostatni rok w liceum...

Witajcie kochani! ! !


Dla lubiących zorganizowanie, czyli dla moich bratnich duszyczek;), przedstawiam niezbędnik znaleziony w sieci. Bardzo przydatny, bardzo praktyczny -> KALENDARZ SZKOLNY

Jak już wiecie ja w tym roku mam wakacje szybciej, ale nie wiem czy się cieszyć czy płakać... Płacz będzie na zakończeniu roku maturzystów... Eh.. jestem zbyt sentymentalna.

Niewiem jak wy, ale ja po pierwszym tygodniu w szkole byłam w ciężkim szoku... Wtorek był dla mnie punktem krytycznym, ale reszta tygodnia wyciągnęła mnie z dołka. Spodziewałam się natłoku pracy, zajęć, obowiązków, ale w najśmielszych snach nie miałam AŻ TAKIEGO obrazka. Jeśli się nie ogarnę to pod koniec października będę do was pisać ze szpitala będąc na środkach na uspokojenie i przeciw nerwicy. Ha ha ha
Znowu się żalę na ten sam temat. Czas z tym skończyć.


Dzisiaj zdjęcia ze szkoły właśnie.;P Pewna osoba zapewne ucieszy się widząc siebie na nich, ukrytą (nie) między wierszami.:D Robie prawie reklamę dla coca coli, ale nie o nią tu chodzi! :D




Tak tak właśnie o to chodzi.;P 












We wtorek czeka mnie egzamin teoretyczny z prawa jazdy... drugie podejście... oby teraz się udało. Trzymajcie kciuki!

Miłego nowego tygodnia! <3
Juliette






PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;*

7 komentarzy:

  1. nie wiem jak Ty, ale ja pierwszego dnia mialam zapowiedziane dwa testy, cotygodniowe powtorki z chemii, rozklad powtore, z bio, potem doszla jeszcze matma, polski.....taaaaa, ale wiesz co?? Czas po maturze bedzie piekny, trzeba sie w koncu jakos odstrespwac ^^ na jakie studia chcesz isc?? ; )

    try-and-know.blogspot.co,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja już wiem o sprawdzianie z geografii w przyszłym tygodniu, natłoku lektur na polskim ... nie będę rozwijać tematu... 6 syntez z polskiego do grudnia. zajęcia dodatkowe i praca w domu, całą sobotę w zasadzie nad wosem spędziłam... a to dopiero pierwszy weekend nowego roku. xD

      tak tak , byle do końca maja i witaj wolności.;)
      a ja szukam dla siebie czegoś związanego z geografią, wosem i językami.;) może turystyka i rekreacja albo stosunki międzynarodowe;)

      a ty już wiesz?;)

      Usuń
    2. weterynaria Wroclaw!! Definitely. Stawialabym na stosunki miedzynarodowe, ahh ta polityka ^^ Nie no, serio, lubie : )

      Usuń
    3. oo! też się do wrocławia wybieram! :-D i szukam współlokatorki:-D if you know what I mean:-D
      eh jak byłam mała to chciałam być weterynarzem :-D

      Usuń
    4. to co, od kiedy szukamy mieszkania?? : D

      Usuń
    5. No Karola, myślę, że okolice matur będą najlepsze. ;D

      Usuń
  2. Dzięki dzięki ;D kochana jesteś ;) jeśli tak coca-cola miałaby być reklamowana to piłbym ją codziennie ;) świetny post ;** Pozdrawiam Suchy ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.