poniedziałek, 30 września 2013

mobile and inspiration mix

Dzień dobry Wszystkim;))

Za oknem pięknie. Słońce stymuluje do aktywności, ale ciało nie pozwala przesadzać.:) Muszę dziś szybko wpisać dla Was post i uciekać do łóżka, obiecałam się dziś wykurować.;*

Zanim zdjęcia to jeszcze słów kilka do mężczyzn.;)

Drodzy Panowie, 
w dniu Waszego święta Miss Juliette składa Wam najpiękniejsze życzenia.;)
Zdrowia, spełnienia marzeń i mądrości w stawianiu każdego kroku w życiu.
Samych pozytywnych wspomnień, a jeśli zdarzą się te złe to przekujcie je w coś dobrego dla Was.:) Wszystkiego najlepszego ! :)
Kochajcie swoje kobiety! ;)


A teraz kilka zdjęć i obrazków, które towarzyszyły mi we wrześniu. <3

prezent od chłopaka (z ostatnich dni sierpnia, ale we wrześniu bardzo dodawały otuchy.;))

tego outfiu jeszcze nie widzieliście, ale pokaże go, spokojnie.;)
Bazylika Matki Boskiej Anielskiej w Dąbrowie Górniczej, wybrałyśmy się tam z K. na oazę.:)

Takiego kolegę spotkała moja mama na naszym balkonie!^^

<3

Oficjalny plan lekcji... nieoficjalny jest gorszy...

Wczorajszy post :) ROAR
I wczorajszy dzień.:)


takie zrobię;P


 Marks and Spencer









Na koniec zostawiłam perełkę.:) Pierwsze zdjęcie prezent OD, to ostatnie - prezent DLA.:)
Zdjęcie zrobione w lipcu! Ale w tym miesiącu miało swój wielki come back! :)
Prezent dla mojego chłopaka na jego dzień.;) Powędrowało w antyramie i z pewnym bonusem.;) Wykorzystałam element zaskoczenia.;)  Trzęsłam pocztą żeby dojechało w całości, i tak się też stało.:)
♥♥♥

A Wy? Jak uczcicie dzień chłopaka?;)
Czekam na Wasze odpowiedzi a tymczasem wracam do łóżka...
Trzymajcie się ciepło! <3
M.Juliette

PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;*

4 komentarze:

  1. ja nie mam chłopaka, więc ten dzień spędziłam jak każdy inny ;p

    obserwujemy? :D
    http://niesymetrycznieo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice blog you have here!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są świetne, a ostatnie to już całkiem... zakochańce dwa :D

    +Widziałam, że byłaś obserwatorką mojego bloga, chciałam ci tylko powiedzieć, że przeniosłam go na inny adres: i-am-who-i-really-am.blogspot.com
    Pozdrawiam, przepraszam jesli zawracam tylko głowę, lecz będzie mi cholernie miło, jeśli dasz mi kolejną szansę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Serdecznie zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.