czwartek, 21 listopada 2013

Comenius memories

Hej:*

Postanowiłam wrzucić kilka zdjęć z mojego wyjazdu do Koszyc.:) Tak wiem, nie było mnie długo i powinnam bardziej się wysilić, ale wierzcie mi mam zastój w głowie...twórczy oczywiście! No i ta paskuda - czas...
Więc do momentu, aż nie ogarnę się konkretnie muszę wymyślić coś ciekawego.:)

W następnym poście spróbuję Wam opisać ten konkretny wyjazd, bo dziś tylko wizualizacja.:) Musicie mi wybaczyć, ale zebrała mnie choroba...Znowu... Stąd niemoc twórcza. Nie ma tego dużo do pisania, więc przedstawiam mój plan.:) Dziś zdjęcia głównie wspominkowe, które są dla mnie ważną pamiątką. Pare z nich wyląduje w mojej antyramie.:) Następne posty to część bardziej rozwinięta, czyli dokładny opis, co się działo, mnóstwo zdjęć, więc myślę, że pierwsze dwa dni wrzucę w jeden post, a pozostałe dostaną swoje oddzielne.:)

Od poniedziałku mam pierwsze próbne matury... Stres jeszcze mnie nie dotarł, ale wypatruje go...Czuje, że się pojawi... XD

AAA! I mam dla Was super newsa!
Zdałam egzamin  na prawo jazdy! :D Jestem przeszczęśliwa z tego powodu i nie mogę się doczekać, kiedy moja mama pozwoli mi jeździć, czyt. kiedy dostanę "plastik" do ręki. XD Dziękuje wszystkim, którzy mnie wspierali i wierzyli we mnie! <3

No dobrze, chwila na wspominki, bo zaraz wracam do łóżka... <3































 Hmm miało być ich kilka a tu... xD Niechronologicznie, więc prosze sie  nie sugerować.;)) Opis do tych i wszystkich następnych zdjęć już niebawem.:*


Julietta

PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.