środa, 6 listopada 2013

just few words

Hej ; *

Zastał nas listopad... Troszkę się w moim życiu pozmieniało.;)
Generalnie nie powinnam poruszać takich tematów tutaj, ale widzieliście w ostatnim poście zdjęcie, więc jak już powiedziało się A, to Z też trzeba.;p Nie będę wywlekać tego "na żywo", tylko rzucę małym przemyśleniem, że odległość nie służy miłości, a niestety wszystko, co dobre, szybko się kończy. (Tak wiem ta sentencja leci inaczej, ale postanowiłam zmienić ją adekwatnie do tego, co chciałam Wam powiedzieć.) Tak więc no cóż... wierzę, że domyśliliście się już o co chodzi.;)
Dziękuję wszystkim, którzy mnie tak wspierali, jesteście niezastąpieni! <3 (Tak Mucu, tak Klaudynka, głównie o Was mówię. ; *)
Ostatnio czytałam u Karoli post o przygotowaniach do studniówki. Też wpadam powoli w ich wir.;) Tylko, że oprócz aktywnego poszukiwania TEJ JEDYNEJ sukienki intensywnie rozmyślam z  kim przetańczę tą wspaniałą noc.;)  O studniówce innym razem, ale teraz jeszcze tylko jedno info.;) Jeśli czytasz to a jesteś maturzystką, daj znać jak Twoje przygotowania na tą wyjątkową noc! ;) Szukacie już podwiązek? Ja nawet nie wiem jak zacząć.:P

Jedna rzecz pozostała ze mną wiernie - nawał nauki. Ludzie! Co się dzieje z moim kalendarzem to sobie nie wyobrażacie. Niestety na blog pozostaje bardzo mało czasu, więc postaram się wrzucać posty choćby raz na tydzień ewentualnie dwa tygodnie, a nie znikać na prawie cały miesiąc.:*

Co do zdjęć dzisiejszych to powiem tak, zrobione były jeszcze w ciepłe dni, więc jest szansa, że Wam trochę osłodzą tą szarugę.;)









heh. Czas żebyście poznali moje prawdziwe ja... XD

 jacket - vintage Ralph Lauren
 shirt - Queen
trousers - New Yorker
shoes - Deichmann
backpack - House

Ani ten post ładny, ani składny, ale już czułam, że muszę się tu pojawić.:**
trzymajcie się ciepło ; ***
Juliet <3

PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;*

2 komentarze:

  1. Co do butow, mam taki swoj pomysl, ktorym sie oczywiscie podziele, ale to w nasteonym poscie ; ) PODWIAZKI, dziekuje za przypomnienie xd kompletnie nie jestem w temacie tego elemntu garderoby : D U mnie na szczescie wszystko okey pod wzgledem tych spraw, ostatnio wybilo 6miesiecy a ja kocham obchodzic polowki, nie znosze okraglych, wiec <3 Jestem pewna,z e znajdziesz kogos fajnego na ta noc : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz ;*

    Ja poznałam partnera, którego zabrałam na studniówkę na miesiąc przed nią
    i jestem z nim do dziś! Tobie też tego życzę (do dziś, czyli prawie 2 lata).
    Na razie o tym nie myśl, a wszystko się ułoży.

    U mnie świeżutki post sprzed dosłownie chwili! Zapraszam, jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.