wtorek, 12 sierpnia 2014

thinking of you

Dzień dobry, dzień dobry! ;)

Dzień zaczynam stwierdzeniem, że no umówmy się - wstawanie o 8 rano w wakacje to zbrodnia. :D Ale czasem trzeba, szczególnie, gdy ma się obowiązki wobec bloga.:* Chciałabym podzielić się dziś z Wami zdjęciami, których naprawdę pojedyncze sztuki widziały do tej pory światło dzienne. ;) Z okazji urodzin mojego chłopaka wybrałyśmy się z moją wspaniałą panią fotograf Klaudią na sesję, której jedno wybrane dzieło stało się prezentem z tej właśnie okazji. :*  I tak sobie myślę, że skoro zdjęcie trafiło do Kamila to chyba nie mnie decydować, czy powinno się tu ukazać, więc musicie mi wybaczyć. <3 Ale pozostałe "cudeńka" prezentuję Wam z dumą, gdyż nie ukrywam, że jestem bardzo zadowolona z efektów naszej pracy.:*

Pozostawiam Was ze zdjęciami, a zainteresowanych uprzedzam, że zdjęcia powstawały na Pogorii III w Dąbrowie Górniczej. :)


















Mam nadzieję, że zdjęcia podobają się Wam chociaż w niewielkim stopniu tak jak mnie. :) Ja jestem nimi wręcz zachwycona. ^^ Piękne mamy plenery w Polsce. :*


Do szybkiego zobaczenia. <3
Miłego, słonecznego dnia ! :*

Juliette


4 komentarze:

  1. Śliczne zdjecia w wakacyjnym klimacie ;-)
    Dodaje blog do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie i delikatnie kochana;)
    pozdrawiam ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.