środa, 29 kwietnia 2015

she knows

Witam witam ! :)


W zeszłym tygodniu miało miejsce bardzo przykre wydarzenie w gronie moich przyjaciół, więc nie podlegała dyskusji kwestia, że muszę przełożyć datę wrzucenia notki na blog. Tak jak zapowiedziałam, pojawiam się z postem. Tak jak zakładałam - w środę. :)

Mimo że w Dąbrowie pogoda bardzo w kratkę, wybrałyśmy się z Klaudią na rowery. Raz ciepło, raz wieje, trochę się chmurzy, a jadąc na rowerach miałyśmy wrażenie, że jest mega zimno.. no dobrze, ja miałam. :D Ale udało nam się zrobić kilka fajnych zdjęć. Ogólnie bardzo miło spędzony czas i oczywiście okazja do spalenia tych dwóch paczek chipsów, które wciągnęłyśmy wczoraj wieczorem... Pozostawimy resztę bez komentarza... :)

Czeka mnie dziś jeszcze po pierwsze powrót do domu, bo nadal siedzę u Klaudii, a po drugie wycieczka z moim kotem do weterynarza, bo tydzień temu miała operację i wymaga jeszcze podawania kroplówek. Także zostawiam Was ze zdjęciami i do zobaczenia!























Udanej majówki!
Juliette




1 komentarz:

  1. SUPER!


    ~~~~~~~>>>>
    Zapraszam do mnie
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.