czwartek, 14 maja 2015

BOSS

Witam serdecznie!

Dziś niestandardowo - w czwartek. A co tam, raz się żyje, można poszaleć...;)
Pomysł na tą stylizację zrodził się przypadkiem.. Spódnica przewisiała w mojej szafie kilka lat, marynarkę kocham, buty tak samo, zegarek też (kurcze zgubiłam go przedwczoraj! :( )... Generalnie niecelowo zebrałam moje ulubione części garderoby  i przez przypadek wyszedł zestaw, z którego miałyśmy się pośmiać, a wyszło całkiem nieźle, nie sądzicie? :P

"miałyśmy się pośmiać"??? Ach, już tłumaczę! Przy okazji ostatniej wizyty Klaudii u mnie postanowiłyśmy urządzić pokaz mody. Jedna z moich szaf została pozbawiona wnętrza a piętro pozyskało krajobraz jak po trzęsieniu ziemii. Kilkanaście stylizacji, z których w zamierzeniu miałyśmy się ponatrzaskiwać, ale w gruncie rzeczy wyszły nam w większości fajne zestawy. Niektóre z tej większości postaramy się uwiecznić na zdjęciach. Mamy już swój niezmontowany film z owego pokazu, ale materiały składające się na niego pozostaną pilnie strzeżone.Sorry. :D

Ten zestaw naprawdę był dla mnie zaskoczeniem. Nie sądziłam, że tak go polubię! :D Mam nadzieję, że Wam również się spodoba. :) I wiem, może to zabrzmi nieskromnie, ale jestem bardzo dumna z efektów naszej pracy zarówno nad stylizacją jak i nad zdjęciami. No podobają mi się niesamowicie! Duże ukłony należą się Klaudii, bez niej by tego nie było! <3 Dziękuje Ci z całego serduszka! <3

Już bez przedłużania - zapraszam do zapoznania się ze zdjęciami, życzę udanej tej lepszej części tygodnia, która zawiera w sobie weekend, i cóż... buziaczki ! :D
















Zapraszam na mojego instagrama oraz na stronę bloga na facebooku ! <3


Do zobaczenia ! <3
Wasza Juliette <3





2 komentarze:

  1. Marynarka świetna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwyciłam się spódnicą, wzór ma boski, czegoś podobnego szukam ale w krótszej wersji. Ta długość do mnie nie przemawia jakos :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.