środa, 3 czerwca 2015

Canada may be

Dzieeeń doobry!

W tą przepiękną środę przybywam z nowym postem! :)

Kochani, stało się. Rzuciłam studia, ale ale. . .na krótko! Od października wracam do gry. Dopóki przysłowiowa klamka nie zapadnie i nie dowiem się, że zostałam przyjęta - milczę. Taka "cisza przedwyborcza"...hehe nieśmieszny żarcik.

W piątek byłyśmy z Klaudią w Katowicach na mojej uczelni, żeby złożyć wypowiedzenie, ale odbiłyśmy się od drzwi. Niestety. Sprawę dopięłam wczoraj, tj.wtorek, i oficjalnie nie jestem już studentką UE w Katowicach. Ale Ale żeby nie było, że w piątek nic nie załatwiłam. Udało nam się zrobić kilka(dziesiąt) zdjęć w scenerii rodem z Kanady. :D Dla zainteresowanych zdjęcia zostały zrobione pod Narodową Orkiestrą Symfoniczną. :)

Jeśli chodzi o dzisiejszą muzykę... Skoro Kanada to pierwsza moja myśl - Pentatonix. Po Pitch Perfect mam szał na śpiewanie acapella, a oni są świetnym tego uzupełnieniem. <3

Resztę zostawiam Wam do oceny.;)
Ahh i korzystając z okazji chciałabym Was serdecznie zaprosić na blog Klaudii! <3 http://byhowever.blogspot.com/ POLECAM! ! ! <3

Dodatkowo zapraszam Was przede wszystkim do obserwowania oraz zostawienia komentarza. polecam mojego facebooka, instagrama.  Będzie mi niezmiernie miło! <3

Przejdźmy już do rzeczy. <3
Trzymajcie się ciepło i korzystajcie z pięknego słoneczka! :D

Wasza Juliette



















3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.